Laatste maand - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jakomien Visser - WaarBenJij.nu Laatste maand - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jakomien Visser - WaarBenJij.nu

Laatste maand

Blijf op de hoogte en volg Jakomien

16 April 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Spijtig genoeg is het einde inzicht.
We wisten dat het er aan zat te komen maar het einde is nu toch echt dichtbij.. We willen er niet aan denken en het er over hebben maar we ontkomen er niet aan. Alle beslissingen die we maken hebben betrekking tot het einde. Over 5 weken is ons avontuur ten einde.. Deze weken komen nog genoeg leuke dingen maar alles staat nu wel vast helaas. We kunnen niet meer vrij reizen. Daarom hebben wij besloten om Maleisië te laten voor wat het is en hoe spijtig dat ook is we willen heel graag de eilanden route doen in Thailand. Als wij eerst nog Maleisië nog gaan doen dan zouden we Maleisië maar heel snel kunnen doen of heel weinig zien en dan houd dan in dat we Thailand ook minder hebben. Nu het einde in zicht is beseffen we ook steeds meer hoeveel we gezien hebben en wat een avontuur het was. We merken ook dat we het nu best fijn vinden om een week op 1 plek te zitten en beetje rond te hangen. Na de 2 weken op de Malediven is het ons wel duidelijk geworden dat we helemaal niet naar huis willen. We zijn dus al een beetje aan het rond kijken waar we heen willen.. Om terug te komen op de Malediven.. We hadden 2 eiland gekozen om 2 weken door te brengen en het eerste eiland viel ons een beetje tegen.. Door het strenge geloof wat er is op de Malediven hebben ze toeristen stranden gemaakt waar de toeristen in bikini mogen. Helaas was dit onwijs klein en lagen we dicht op elkaar. Ons hotel was ook nog eens 20 minuten lopen van het strand. Alle hotels staan ver van het strand af. Ons 2 de eiland was daar in tegen perfect. Hotel op strand alle luxe was er en bijna niemand te zien soms voelde we ons gewoon alleen omdat we niemand zagen. Wat een heerlijke week was dat. Op Malediven is voor de rest weinig te doen dus onze dagen bestonden uit eten, strand, zwemmen, eten en slapen. Eerlijk is eerlijk na 2 weken verveelde we ons zelfs. We aten ook in het hotel dus veel veder kwamen we niet maar het was het meer dan waard. Nu we inmiddels al weer paar dagen in Kuala Lumpur zitten mis je soms de rust van daar. Kuala is een leuke stad maar wat ons betreft is het leuk maar niet bijzonder. Shoppen en eten kan je er goed maar de bezienswaardigheden zijn niet zo speciaal. Wij blijven hier nog 2 nachten en dan gaan we richting Thailand. Dit zal tevens 1 van de laatste bloggen zijn. Tot zover nu. Tot snel!!